آیا ماندارین پرتقال خوب به بهداشت از کلیه بیمار از بیماری ها
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ماندارین پرتقال خوب به بهداشت از کلیه بیمار از بیماری ها

ماندارین پرتقال سرشار از پتاسیم است که می تواند کمک به پایین آوردن فشار خون است. برای بیماران با فشار خون بالا، آنها باید برخی از آن را بخورم. با این حال به عنوان یک بیمار با hyperpotassemia، شما باید از آن جلوگیری کنیم. بنابراین، هنگامی که شما بعضی از میوه ها را انتخاب کنید برای غذا خوردن شما باید با توجه به شرایط خود شما. بعد من به شما اطلاعات بیشتر در مورد ماندارین نارنجی می دهد. اگر شما نمی توانید مطمئن شوید که آیا مواد غذایی اگر خوب یا بد به شما، شما می توانید با دکتر آنلاین ما اینجا چت.

ماندارین پرتقال سرشار از قند است، پس از خوردن بیش از حد از آن، کالری در بدن خواهد شد حجم مورد نیاز بیش از، موجب علائم اختلال مانند خشکی دهان، گلو درد و یبوست رخ خواهد داد. همچنین غنی از ویتامین C و D، پس از آن می تواند کمک به تنظیم متابولیسم بدن اما اگر شما بیش از 3 پرتقال خوردن در یک روز، ممکن است سنگ کلیه و یا سنگ های ادراری می شود و ممکن است دندان های ما صدمه دیده است. علاوه بر این، سرشار از آب است، بنابراین بیمار با تورم باید از خوردن بیش از حد، بنابراین برای جلوگیری از تورم جدی تر.

در یک کلمه، ماندارین نارنجی سرشار از کلسیم، شکر، فسفر، پتاسیم، کالری و ویتامین C و غیره است، می تواند تغذیه به اندازه کافی به بدن عرضه، در همان زمان، ممکن است بدن صدمه دیده است. به عنوان یک بیمار شما باید به آن می گویند نه قبل از اینکه شما می دانید بیماری خود را به وضوح، به طوری که همان به غذاهای دیگر. آیا به یک فکر دوم آنها را قبل از اینکه شما تصمیم.

اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی و یا درمان بیماری کلیه خود نیاز دارند، شما خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل می باشد، ما به شما مشاوره به صورت رایگان می دهد، این کار را انجام مردد نیست. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیمار بیماری های کلیه، آیا پرتقال ماندارین خوب برای سلامت بیمار بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: